محکوم به بردن استقلال هستیم | به خاطر از دست رفتن قهرمانی ناراحتیم

محکوم به بردن استقلال هستیم | به خاطر از دست رفتن قهرمانی ناراحتیم

همشهری آنلاین_ تراکتور روز جمعه در جام‌حذفی موفق به شکست ذوب‌آهن شد و حالا مهدی هاشم‌نژاد هافبک سرخ‌پوشان تبریزی تاکید می‌کند که آنها در بازی بعدی با

همشهری آنلاین_ تراکتور روز جمعه در جام‌حذفی موفق به شکست ذوب‌آهن شد و حالا مهدی هاشم‌نژاد هافبک سرخ‌پوشان تبریزی تاکید می‌کند که آنها در بازی بعدی با استقلال هم محکوم به برد هستند. مهدی هاشم‌نژاد می‌گوید: « خدا را شکر در این بازی نمایش خوبی داشتیم و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. ما در لیگ برتر شکست تلخی را مقابل ذوب‌آهن تجربه کردیم و شیرازه تیم در آن بازی از هم پاشید ولی در این بازی نمایش متفاوتی داشتیم و فکر می‌کنم در وقت‌های قانونی می‌توانستیم با احتلاف ۲ یا ۳گل برنده از زمین بیرون بیاییم و فرصت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم.»

او در مورد اینکه تراکتور در این فصل قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد، توضیح می‌دهد: «دوست نداشتیم این اتفاق رخ دهد ولی متاسفانه در چند بازی اشتباهاتی داشتیم که منجر به از دست دادن امتیاز شد. می‌دانیم هواداران از ما انتظار بالایی دارند و باید در ادامه بازی‌های لیگ برتر بهترین نتایج را بگیریم تا حتی از طریق لیگ هم شانس کسب سهمیه داشته باشیم. در جام‌حذفی هم منتظر هستیم تا حریف بعدی‌مان مشخص شود، ما بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم قهرمانی در جام حذفی را به هواداران هدیه بدهیم.»

هاشم‌نژاد در خصوص بازی بعدی تیمش با استقلال که می‌تواند نقش مهمی در سرنوشت قهرمانی داشته باشد، می‌گوید: «بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه برای ما و هواداران مهم است. ما در این بازی میزبان هستیم و از حمایت هواداران هم بهره می‌بریم، می‌دانیم که برابر صدرنشین لیگ برتر بازی سختی داریم ولی محکوم به برد هستیم. باید جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم و امیدوارم در این بازی خانگی ۳امتیاز را بگیریم.»